• rtr

Cumu aduprà a valvula proporzionale di frenu

Cumu aduprà a valvula proporzionale di frenu

Cosa hè una valvula proporzionatrice di frenu?

U valvola proporzionale di frenuhè una valvula chì distribuisce a forza di frenu di e quattru roti.

Chì faci una valvula proporzionale di frenu

微信图片_20220222154203

U statu induve i roti di a vittura fermanu a rotazione è slip in terra durante u prucessu di frenu hè chjamatu lockup.Se i roti posteriori si bloccanu prima di i roti di fronte, u periculu di a coda di deriva o ancu un U-turn.

A vàlvula proporzionale di frenu pò aghjustà u fluidu di frenu in un periudu di tempu assai cortu secondu e cundizioni specifiche di a carica di u veiculu è a resistenza di a strada, in modu chì a forza di frenu di i freni di frenu davanti è posteriore hè vicinu à a curva ideale, chì pò impediscenu sideslip è attritu in una certa misura.Lock, è poi accurtà a distanza di frenu è rinfurzà l'effettu di frenu.

Cumu sapè se a valvula proporzionale di frenu hè rotta

Quandu a valvula proporzionale di frenu falla, l'effettu di frenu diminuirà è a distanza di frenu diventerà più longa.A prima cosa per chjude in un frenu d'urgenza hè a rota trasversale, è a parte posteriore di a vittura serà erratica o ancu roll over.

A vàlvula proporzionale di frenu pò esse aduprata solu per e roti posteriori.Paragunendu cù u sistema di frenu ABS, pò cuntrullà accuratamente ogni rota senza chjude, chì permette à u veiculu di cuntrullà a direzzione.A vittura ligeramente più alta hè ancu equipata cù un sistema ESP, chì pò mantene u veiculu stabile cuntrullendu l'ABS, a guida è altri cumpunenti.

Per una vittura, a distanza di frenu più corta pussibule richiede chì i roti sò in un statu di bloccu imminenti, vale à dì, rotulendu cù un pocu slippage.À questu tempu, i pneumatici eserciteranu u massimu attritu per piantà rapidamente u veiculu, è permettenu ancu à u veiculu di mantene a funzione di steering.

Assemblea di frenu Chrome

Chì sò i cumpunenti di un sistema di frenu di vittura?

1. Pedale di frenu

L'assemblea di pedale agisce cum'è una leva.Quandu si mette nantu à u pedale di frenu, u pedale esercita forza nantu à u pistone di u cilindru maestru.U pedale hè in a cabina cù un funziunamentu simplice.

2.Brake cilindru maestru

U cilindru maestru di frenu hè una pompa idraulica chì genera a pressione utilizata per u frenu è distribuisce a pressione à u cilindru di a rota di quattru roti attraversu altri cumpunenti.

3.linea di frenu

Per adattà à a forma di a vittura, a linea di frenu hè ancu sempre cambiante, è a linea hè divisa in tubi di gomma è tubi di ferru, chì sò principalmente usati per u trasportu di l'oliu di frenu.

4.Brake load sensing valve proporzionale

A vàlvula proporzionale hè generalmente situata in a linea di frenu posteriore, è per sente u pesu di u veiculu per limità a pressione nantu à u frenu di a rota posteriore per cambià a situazione di frenu di a rota posteriore, questu pò ancu esse chjamatu ABS meccanicu.

5.frenu booster

Ci hè un booster di vacuum di frenu è un booster di frenu idraulicu.A maiò parte di e vitture utilizanu un booster di vacuum di frenu.Utilizendu u vacuum di a vittura, a forza di pedale di u cunduttore hè ridutta è a sicurezza di frenu hè aumentata.

6. fluidu di frenu

U fluidu di frenu hè un oliu speciale, chì hè una cundizione necessaria per u frenu.U fluidu di frenu hè corrosivu.Hè bisognu à esse lavatu cù assai acqua quandu si mette nantu à a carrozzeria di a vittura.

7.Brake cilindru, pads frenu

Ci sò cilindri di frenu è pasticci di frenu nantu à ogni rota.Inoltre, i pads di frenu sò pezzi di usura, chì deve esse rimpiazzati quandu a parte di attritu righjunghji un certu livellu.

Diventate un Ninja di cunversione

Iscriviti per i nostriaghjurnamenti GRATUITI

  • Vi manderemu un aghjurnamentu periodicu.
  • Ùn vi preoccupate micca, ùn hè micca u minimu fastidiosu.

Tempu di Postu: Feb-21-2022