• rtr

Cume circa l'analisi di l'industria di l'automobile di l'energia nova di u statu quo di l'industria di l'automobile di l'energia nova

A pruduzzione è a vendita di veiculi d'energia nova di a Cina sò classificate prima in u mondu per trè anni consecutivi.A produzzione d'aostu è i dati di vendita di l'Associu di l'Automobile Chine mostranu ancu chì a produzzione è a vendita di i veiculi d'energia nova mantenenu sempre una crescita rapida.A scala è a velocità solu pò esse dichjaratu chì sò prusperanti, ma daretu à questu, quale hè u statutu di sviluppu attuale di l'industria?

U 1 di settembre, durante u TEDA Automotive Forum, China Automotive Technology Research Center Co., Ltd. hà publicatu per a prima volta u "Guida di Valutazione di Effettu di Sviluppu di Vehicle d'Energia in Cina è di Politica Tecnica", cumminendu una grande quantità di dati di l'industria per analizà u Situazione attuale di i novi indicatori tecnichi di l'industria di i veiculi energetichi di a Cina, È u gap tecnologicu cù i paesi stranieri.

A "Guida" hè principalmente lanciata da trè aspetti: a valutazione di l'effettu di u sviluppu di i veiculi d'energia nova, a valutazione comparativa in casa è à l'esteru, è e raccomandazioni di pulitica tecnica, chì copre u rendiment di i veiculi, batterie di putere, sicurezza, intelligenza, investimentu, impiegu. , tassazione, risparmiu d'energia, riduzzione di emissioni, etc.. Stu campu riflette più cumpletamenti u statutu di sviluppu di l'industria automobilistica di a nova energia di China.

E statistiche di dati mostranu chì l'indicatori tecnichi, cum'è u livellu di cunsumu d'energia di i veiculi d'energia novi è a densità di l'energia di u sistema di batterie, sò megliurà, chì hà effetti stimulanti evidenti nantu à l'investimentu, l'impieghi è a tassazione, è hà cuntribuitu à a conservazione di l'energia è a riduzione di emissioni. di tutta a sucetà.

Ma ci sò ancu disadvantages.A nova industria di l'automobile energetica hà sempre una capacità eccessiva è un investimentu surriscaldatu.A sicurezza di u produttu, l'affidabilità è a coerenza anu da esse migliurata.Ci hè un spaziu chjaru trà a tecnulugia intelligente chjave è a tecnulugia di pila di carburante è i paesi stranieri.

Una grande proporzione di l'indicatori tecnichi di u produttu attuale ponu ghjunghje à u limitu di sussidiamentu

Perchè a nova pulitica di suvvenzione di i veiculi di l'energia hè stata implementata ufficialmente u 12 di ghjugnu di u 2018, u Centru di l'Automobile Chine hà analizatu u novu veiculu di l'energia. .

1. Carru di passageru

Livellu di cunsumu d'energia valutazione efficacità tecnicu-93% di veìculi di passageru puri elettricu pò scuntrà u limitu di suvvenzione di 1 volte, di quali 40% di i prudutti righjunghji u limitu di suvvenzione di 1,1 volte.U rapportu di u cunsumu attuale di carburante attuale di i veiculi ibridi plug-in à u standard attuale, vale à dì, u limitu relativo di u cunsumu di carburante, hè soprattuttu trà 62% -63% è 55% -56%.In u statu B, u cunsumu di carburante relative à u limitu hè ridutta da circa 2% annu, è ùn ci hè micca assai spaziu per u cunsumu d'energia di vitture di passageri plug-in per diminuisce.

Valutazione di l'efficacità di a tecnulugia di a densità di l'energia di u sistema di batterie -- A densità di l'energia di u sistema di batterie di e vitture puri di passageri elettrici hà mantinutu un rapidu aumentu.I veiculi cù una densità di energia di u sistema più altu di 115Wh / kg anu cuntatu 98%, righjunghjendu u limitu di 1 volte u coefficient di sussidi;À mezu à elli, i veiculi cù una densità d'energia di u sistema più altu di 140Wh / kg, cuntribuiscenu à 56%, righjunghji 1,1 volte u limitu di coefficient di sussidi.

China Automobile Center prevede chì da a seconda mità di questu annu à 2019, a densità di l'energia di u sistema di batterie di putere cuntinueghja à cresce.A densità media hè prevista per esse intornu à 150Wh / kg in 2019, è certi mudelli ponu ghjunghje à 170Wh / kg.

Evaluazione di l'efficacezza di a tecnulugia di guida continuata-Attualmente, ci sò mudelli di veiculi distribuiti in ogni gamma di chilometru, è a dumanda di u mercatu hè diversificata, ma i mudelli mainstream sò principalmente distribuiti in l'area 300-400km.Da a perspettiva di e tendenze future, l'autonomia di guida continuarà à aumentà, è l'autonomia media di guida hè prevista di 350 km in 2019.

2. Bus

Evaluazione di l'efficacezza tecnica di u cunsumu d'energia per unità di massa di carica - u limitu di sussidiamentu di a pulitica hè 0.21Wh / km·kg.Veiculi cù 0.15-0.21Wh / km·kg cuntavanu 67%, ghjunghje sin'à u standard di suvvenzione 1 volte, è 0.15Wh/km·kg è sottu cuntavanu 33%, righjunghji 1.1 volte u standard di sussidiamentu.Ci hè sempre spaziu per migliurà in u livellu di cunsumu d'energia di l'autobus elettrici puri in u futuru.

Valutazione di l'efficacità di a tecnulugia di a densità di l'energia di u sistema di batterie - u limitu di sussidiamentu di a pulitica hè 115Wh / kg.I veiculi sopra 135Wh / kg cuntavanu finu à u 86%, righjunghjendu 1.1 volte u standard di sussidiamentu.L'aumentu annuale mediu hè di circa 18%, è u ritmu di crescita rallenta in u futuru.

3. Veiculu speciale

Evaluazione di l'efficacezza tecnica di u cunsumu d'energia per unità di carica massa-principalmente in a gamma di 0,20 ~ 0,35 Wh / km·kg, è ci hè una grande gap in l'indicatori tecnichi di diversi mudelli.U limitu di sussidiamentu di pulitica hè 0,4 Wh/km·kg.U 91% di i mudelli hà righjuntu u standard di subsidiu 1 volte, è u 9% di i mudelli hà righjuntu u standard di subsidiu 0.2 volte.

Evaluazione di l'efficacità di a tecnulugia di densità energetica di u sistema di batterie - cuncentrata principalmente in a gamma 125 ~ 130Wh / kg, u limitu di sussidimentu di a pulitica hè di 115 Wh / kg, i mudelli 115 ~ 130Wh / kg contanu per 89%, di i quali 130 ~ 145Wh / kg mudelli contanu. 11%.


Tempu di pubblicazione: 16 ottobre 2021