• rtr

Wish: A dumanda transfruntiera per i prudutti di pezzi di auto Q1 aumenta in 2021, è a vendita totale di a piattaforma hè 1,6 volte più alta

U 14 d'aprile, Wish hà annunziatu i dati di i prudutti di i pezzi di l'auto pochi ghjorni fà.

In u primu trimestre di u 2021, u tassu di crescita di vendita di pezzi d'auto di a piattaforma Wish hà righjuntu più di 2,6 volte u tassu di crescita generale di a piattaforma Wish durante u stessu periodu.


In a seconda mità di u 2020, e vendite di magazzini d'oltremare di a categuria di pezzi di l'auto anu aumentatu di più di 1,6 volte l'aumentu mediu di i magazzini d'oltremare di a piattaforma in paragunà cù l'aumentu di i magazzini d'oltremare di a categuria in a seconda mità di 2019.
Sicondu l'Agenzia NetEconomics (100EC.CN), da a perspettiva di e sottocategorie cù a più vendita di pezzi di auto in a piattaforma Wish, Power Tools, Athletic Gloves, strumenti di diagnostica automobilistica, compressori d'aria è altri prudutti anu un effettu di esposizione megliu. è ogni 1,000 esposizioni ponu purtà vendite più altu ch'è a media.

À u listessu tempu, u tassu di rimborsu di Decals Car, arnesi di vittura, luci LED & Light Bars, Guanti Atletici è altri prudutti hè più bassu di a media.

Paragunendu l'effettu di cunversione è a tarifa di rimborsu, Wish hà truvatu chì certi prudutti cù vendite relativamente elevate chì l'effettu di cunversione hè più altu ch'è a media di a categuria è a tarifa di rimborsu hè più bassa di a media di a categuria include: Parts & Accessories, Car Seat Covers, Car & Truck. Ricambi & Accessori, Ricambi di Motocicletta, Guanti Atletici, Coperture di Vettura, Parti Performance & Racing, Corni, Parti ATV, Goggles, RV, Trailer & Camper Parts.

In generale, i categurie di i prudutti di l'auto in vendita (listing), i prudutti unichi (listing), è novi scaffali (listing) sò assai correlati: sò più probabili di esse venduti (pò ancu esse cunsideratu chì tali prudutti anu megliu vendite). ) Prospects) i prudutti sò affruntati più cumpetizione di novi prudutti.

Attualmente, prudutti cum'è luci LED & Light Bars, Power Tools, Battery Testers & Chargers anu una bona proporzione di ordini (vale à dì, a proporzione di ordini emessi à i prudutti totali hè più altu di a media), ma à u listessu tempu, ci sò relativamente più Novi prudutti entranu in u mercatu è cumpetenu cù l'altri.Se vulete vende tali prudutti, mentre pigliate e larghe opportunità di u mercatu, avete ancu bisognu di investisce in più operazioni di trafficu per mantene un vantaghju competitivu.

Partendu da a seconda mità di u 2020, i magazzini d'oltremare per i prudutti di i pezzi d'auto sò intruti in un periodu di sviluppu rapidu.À u primu trimestre di u 2021, a vendita di magazzini d'oltremare di i prudutti di pezzi di auto anu sempre mantinutu un altu livellu.In u primu trimestre di questu annu, e vendite di magazzini d'oltremare di i prudutti di l'auto parts sò state paragunate à u primu trimestre di u 2020, è u tassu di crescita di e vendite era quasi u doppiu di a crescita generale di u magazzinu d'oltremare di a piattaforma.

Hè prevedibile chì in u prossimu 2021, a vendita di magazzini d'oltremare di i prudutti di pezzi di l'auto continuerà à mantene un bonu momentu.

Cù l'implementazione graduale è a migliione di u prughjettu di u "magazzinu secundariu" di a piattaforma Wish è u prughjettu Uni-Freight, Wish hè ancu acceleratu u migliuramentu di a custruzzione è di i servizii di magazzini d'oltremare di a piattaforma, attraversu magazzini d'oltremare Wish Express, "magazzini secundarii" è altri Wish. Magazzini d'oltremare U prugettu per accelerà u sviluppu di i prudutti di i pezzi di l'auto diventerà unu di i punti culminanti in 2021.


Tempu di Postu: 17-Nov-2021