• rtr

eBay lancia una categuria strategica di ricambi auto per u 2021

Recentemente, eBay hà lanciatu a categuria strategica di ricambi auto eBay 2021 à a mostra di Francoforte.Sottu à u quadru di u doppiu ciclu naziunale è internaziunale, cuntinueghja à prumove l'esportazione di pezzi d'auto cinesi attraversu i canali di e-commerce transfrontaliari per aiutà i venditori di pezzi d'auto è motociclette è i pruduttori cinesi di pezzi d'auto è moto.L'imprese coglie l'uppurtunità di u sviluppu di e-commerce transfruntier è facenu ogni sforzu per apre u mercatu globale.

À u listessu tempu, eBay hà dettu chì furnisce un supportu per e pulitiche di vendita è e riduzioni di tariffu di transazzione per queste categurie strategiche.

Inoltre, u numeru di vitture in Europa è in i Stati Uniti hè enormu, cù una età media di sin'à 11 anni.L'epidemie di quist'annu hà causatu una disrupzione in a catena di furnimentu di l'automobile in Europa, America, Giappone è Corea di u Sud.I costi di mantenimentu è di riparazione cuntinueghjanu à aumentà.

Dunque, per i venditori cinesi di pezzi di auto è motociclette, u mercatu d'oltremare hà un putenziale enormu, è attraversu l'esportazioni transfrontaliere di e-commerce, riducendu i ligami intermedii, colpisce direttamente i cunsumatori d'oltremare, cunnettandu cù u mercatu globale di l'automobilistica di 1,4 trilioni di dollari, hè ancu più impurtante. per l'esportazione di l'industria di i pezzi d'auto.Grande opportunità.

In particulare, e sei categorie principali di produtti liberati da eBay sta volta includenu roti, set di roti di pneumatici è tappi di viti di roti, serie di prudutti di frenu / frenu, serie di prudutti di trasmissione è trasmissione, serie di sistemi di scarico, sedili di vittura è aghjustamenti di sospensione di chassis.Serie di produttu è serie di prudutti di veiculi / vagoni / motociclette per tutti i terreni, a seguente hè una introduzione specifica:

Categoria Strategica Unu: Serie di Sistema di Scarico

Dopu à l'eccellenti vendite di u sistema di scarico in a categuria strategica in 2020, eBay includerà ancu cunvertitori catalitici è mufflers in a categuria strategica in 2021. Hè previstu chì a dumanda di mudificazione di u sistema di scarico hà da usà in una altra onda di climax in u prossimu. annu.

I prudutti suddivisi includenu: convertitori catalitici, sistemi di scarico, silenziatori, etc.

Categoria strategica 2: Serie di prudutti di regulazione di a sospensione di u sediu è di u chassis

U gruppu entusiasta di l'auto hè un gruppu di cumpratori fideli di prudutti di pezzi di auto in a piattaforma eBay.In particulare sottu à l'influenza di l'epidemie di questu annu, u cunsumu di più in più si trasfirìu in linea, chì hà purtatu una grande onda di crescita per i prudutti mudificate di pezzi di auto.Hè previstu chì i prudutti cum'è a mudificazione di u sediu di corsa è l'aghjustamentu di u chassis continuanu à esercite forza l'annu prossimu.

I prudutti suddivisi includenu: sedi di vittura, kit di elevazione di sospensione, kit di abbassamento di sospensione, etc.

Categoria strategica trè: roti, set di roti di pneumatici è tappi di viti

I prudutti di pneumatici è roti sò sempre stati i primi prudutti in a vendita di pezzi d'auto nantu à a piattaforma eBay.Nta l'ultimi anni, cù l'aumentu di i marchi chinesi, i prudutti di roti è pneumatici fatti in Cina anu allargatu gradualmente a so parte di u mercatu in linea d'oltremare.

I prudutti suddivisi includenu: cerchi di roti è cerchi, pneumatici è set di roti, dadi di rota è tappi di viti, etc.

Categoria strategica quattru: serie di prudutti di frenu / frenu

Dopu l'aumentu di e vendite di dischi di frenu in a categuria strategica in 2020, hè cunsigliatu chì i venditori chinesi cuntinueghjanu à espansione altri prudutti di u sistema di frenu in 2021 per aiutà i venditori chinesi in questu campu di linea di prudutti vantaghji di dimustrà megliu i so vantaghji.

I prudutti suddivisi includenu: dischi di frenu è cumpunenti, set di dischi di frenu, scarpe di frenu, cilindri di frenu, etc.

Categoria strategica cinque: serie di prudutti di veiculi / vagoni / motociclette all-terrain

I siti di i Stati Uniti anu una grande dumanda di pezzi di ricambio per veiculi all-terrain (ATV / UTV).Tali prudutti anu mantinutu una alta tendenza di crescita per parechji anni consecutivi è anu guidatu u sviluppu di a categuria generale di accessori di motocicletta.Inoltre, secondu l'abitudini di viaghju di l'utilizatori lucali, a dumanda di prudutti d'accessori RV in i siti di u Regnu Unitu hè cuncentrata in u periodu da marzu à aostu ogni annu.

I prudutti suddivisi includenu: roti di pneumatici di veiculi all-terrain, parti è forniture di vagoni RV, caschi di motocicletta è di corsa, pneumatici di motocicletta, etc.

Category Strategic Six: Transmission and Transmission Product Series

I vinditori chinesi ùn anu micca contatu una proporzione elevata di serie di produtti di trasmissione è trasmissione, è anu assai spaziu per a crescita in a vendita di scatuli di trasmissione, differenziali, embrague, fusti di trasmissione è leve di trasmissione.

I prudutti suddivisi includenu: scatole di ingranaggi è parti, differenziali è parti, embrague è parti, arbuli di trasmissione, leve di trasmissione, etc.

A categuria di pezzi di auto è moto hè una di e categurie cù vantaghji competitivi nantu à a piattaforma eBay.Havi un grande gruppu di cunsumatori, adattazioni cumpletu di mudelli, chì coprenu un totale di mudelli 500.000, è hà accessori convenienti, veloci è precisi di ricerca è strumenti di cungruenza per aiutà i cunsumatori Ricerca è cumprà pezzi di ricambio chì sò cumpatibili cù u vostru propiu veiculu.Sicondu i dati di eBay, a piattaforma cummercia una vittura ogni 2 minuti, una vittura luce ogni 2 seconde, un set di roti è pneumatici ogni 6 seconde, è un paraurti è China Open ogni 10 seconde.

In l'ultimi anni, a categuria di parti di l'auto è a motocicletta hè stata ancu a categuria di campione per a crescita di vendite di venditori in Greater China.Sicondu e statistiche di eBay, in i primi trè trimestri di u 2020, a dumanda per i cumpratori finali di pezzi di auto è moto in tutti i siti principali di a piattaforma eBay hè aumentata tremendamente, è e vendite di diversi prudutti da i venditori cinesi anu aumentatu rapidamente.In eBay America, i prudutti di i pezzi di l'auto cum'è l'arme di cuntrollu chì i vinditori chinesi anu vantaghji di fabricazione anu aumentatu di più di 70%, mentre chì e vendite di paraurti, sistemi di scarico è sedi di l'auto anu aumentatu di più di 50%.


Tempu di Postu: 17-Nov-2021